Haha..felskickade sms är kul att läsa

Det här felskickade sms´et har jag skrattat högt åt på felsms.com! Stackars grabb!!

Till: Mamma
Sms: Nu är du påkommen. Jag hittade din dildo :) Snuskmaja.
Svar: Gillar inte att du rotar i mina lådor. Men nu är det som det är och jag har en sån men jag är inte ensam om det och det är inget konstigt.

Förklaring: Skickade till min mamma istället för min tjej. Jag skulle aldrig gissa att mamma hade en dildo. Det blev en konstig stämning hemma några dagar efter.

Kommentarer
Postat av: Selma

Näe, fy. Stackarn, man vill liksom inte veta hur vare sig föräldrar eller ens barn har sex. Man inser ju att de har det men detaljer - nej tack!

2010-04-11 @ 20:05:30
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0