Träning

Jag spelade handboll (med något uppehåll när jag fick barn) tills jag var runt 28..sen har jag försökt o försökt att komma igång med någon träning igen. Jag har köpt otaliga träningskort på olika ställen, jag har försökt att både jogga (självdör nästan efter bara 20 meter) o gå promenader men sanningen är att jag tycker att det är skittråkigt..dessutom blir jag alltid sjuk när jag tränar..jaa, det kan vara psykiskt jag vet! Så med åren har jag tränat mycket mindre men ätit en del mer..hmm..så nu innan operation så bestämde jag mig för att ge träning en chans till!

Nu har jag köpt ett kort på ett gym där ägarna är sjukgymnaster, jag har varit där o fått ett speciellt schema för min rygg o äntligen känns det faktiskt ganska bra att gå o träna..en annan fördel är att det ligger ca 20 minuter från där jag bor så jag GÅR dit..duktiga jag :)

Jag har gett mig f*n på att vi ska till New York i slutet av september o jag tror att min operation blir under maj så jag ska träna o promenera som en tok o hålla tummarna på att det inte blir några komplikationer under läkningen!
De papper jag fyllt i är nu oxå skickade till Ryggkliniken i Strängnäs o jag hoppas att jag får svar redan under nästa vecka om när operation blir av.

New York

Kommentarer
Postat av: Gun

Underbara New York!! Klart du ska dit i September. Det tror jag kommer funka.

2010-04-06 @ 22:29:21
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0