Välkommen till min nya blogg - om steloperation och mig!

Ok, en standardrubrik får vara kvar :)

Jag har äntligen fått tummen ur o ska börja blogga..anledningen är inte att jag inte har något att göra eller att jag har en massa tid att slå ihjäl. Jag jobbar med webb o ganska många sajter som webbansvarig på ett internationellt företag, jag facebookar o twittrar men blogg har jag inte hoppat på..förrän nu! (min man, Mr B, är inte överförtjust, han tycker att jag ägnar allt för stor del av min tid vid datorn ändå)

Anledningen är egentligen ganska simpel, jag ska snart steloperera ländryggen o tänkte att blogga kan vara ett bra sätt att "nå ut" till släkt, vänner, kollegor m.m. o kanske även som en liten hjälp för andra i min situation, dvs som ska eller har stelopererat sig. Jaa, min blogg är kanske inte till nån större hjälp för redan opererade..haha..men de kanske kan hjälpa mig med info om hur tiden kommer bli EFTER operationen! 

Jag ser mig själv som ganska duktig på css o html men jag blir GALEN på att försöka snygga till bloggen med bilder o andra typsnitt..grrr...men skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Gun

Jag tycker du ser ut att vara jätteduktig på det här! Superfint ju.:)

2010-04-06 @ 22:26:16
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0