Blogga går väl sådär..

Hmm, nu ska försöka fixa till bilder till bloggen..jag blir tokig när jag inte får det att fungera!!

Igår var en bra dag annars, tog bara två panodil på hela dagen o jag kände mig riktigt bra i ryggen..tills jag nös på kvällen..aj aj aj!! Vet inte riktigt vad det är men det känns som om något i ryggraden hoppar ur led i vissa rörelser, det hoppas jag bli bättre efter operation! Jag har oxå hämtat ut flera tabletter, lät som en riktig pillertrillare när hon på apoteket började fråga ut mig om mina tabletter..hmm, o ändå är jag väldigt rädd för att ta för mycket smärtstillande o i normala fall äter jag knappt panodil! Men vad ska man säga när man står med morfin, panocod o diklofenak i näven o apotekaren frågar om man äter mycket piller...hahaha.."nää, jag lägger de bara i lådan o sen när jag har ont så går jag o tittar på dem"!?!

Idag har jag gjort tobleronemousse med hallon/blåbärkompott till kvällens gäster...mmmm...me like.

Kommentarer
Postat av: Marie Halldén

Hej Tjejen! Hur mås det? Måste bara säga att du är en jätteduktig härlig tjej. Vilken kul blogg du gjort! Hade jag haft hälften av din energi hade jag varit glad. Vill du ha sällskap? Jag kommer...när det passar dig. Vi fikar o tjatar hål i huvudet på varandra. Det ser jag fram emot. Har du fått tid ännu? Du kommer fixa detta det är jag inte orolig för. Du får packa ner mig i resväskan till New York, det hade varit ngt...tycker jag. Receptet på din middag vill jag ha, det verkade gott med efterrätten, den vill jag göra. Vi hörs Kram o chipsa på i soffan. Mat o annat gott ska man unna sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0