Gun - en pärla, Hörni!

Tack Gun :)
Jag är glad att jag hittade din blogg i cyberrymden, dina inlägg får mig att skratta o du har gett mig många svar angående både blogg o steloperation! För er som inte vet vem Gun är så läs hennes blogg Hörni!

Idag har jag inte haft tid att öppna datorn förrän nu, vi har fått gäster från England som invaderat vårt hus med skratt o engelskt te (för svenskt te duger inte o av någon märklig anledning tar de med sig runt 2 kg te varje gång de är här..vilket är runt 3-4 ggr/år..så vill ni ha engelskt te så har jag snart ett lager som räcker för hela Götaland :) 

Engelskt te
Engelskt te, den här gången stannar gästerna två nätter...
Mannens snusdosa tog jag med som jämförelse :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej där



Trevligt med en ny blogg att läsa :-)



Visste inte att du hade sådana problem med ryggen som du har, tråkigt! Skönt med en operation, eller nåja, skönt när allt är klart i alla fall.



Kram

2010-04-12 @ 08:26:36
URL: http://johnsmamma.blogspot.com
Postat av: Gun

Hahahaha, men är det gott då? Smakar säkert precis som det vi har här..? Ni får börja sälja engelskt te på torget, det skulle nog bli succé.:D



Vad gullig du är! Det är bara kul att kunna hjälpa till.:)

2010-04-12 @ 09:22:21
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha, det smakar precis som det te vi dricker i Sverige! Hmm, torget är ingen dum ide.... :-)

2010-04-12 @ 09:47:24
URL: http://webmum.blogg.se/
Postat av: Walla

Hej.

Fin sida du har, jag förstår vilka problem du har med ryggen eftersom jag själv har en utsliten rygg med ständig värk::( Tänker komma till NK innan din op och hälsa på över dagen, hoppas att du har en STOR soffa så att vi kan ligga skavfötters i den ( för jag förstår att du tillbringar mycket tid där :=) ifa du har lust att bjuda på fika så säger jag bara INGEN SEMLA :) jag tar med eget fikabröd :) :) Kram på dig. Walla

2010-04-12 @ 11:04:55
Postat av: Beate

Ha, ha, ha. Min man är ju engelsman och han dricker också bara PG. Är man engelsman så är man. PG kan man faktiskt köpa på några ställen i Stockholm.

2010-04-12 @ 20:52:03
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0