Skrev o skrev..då slutade bredbandet att fungera!!

Tidigare idag satt jag o skrev o skrev så fingrarna glödde o jag var så rolig att jag skrattade åt mig själv (nja)..då la det satans #&/%"¤ mobila bredbandet av o allt försvann...grrrr!!!!! 

Så här kommer en förkortad version:
Mår hyfsat idag, har fått en ny medicin som jag verkar tåla, får mindre doser o får säga till vid behov. Har varit i korridoren o knallat med stavarna o hej vad det går snabbt..NOT! Men jag tar mig framåt liten bit i taget o har oxå gått i trappor..duktiga duktiga jag :) Träffade min största idol, kirurgen Mario Ruiz, tänk att han inte bara är outstanding på steloperationer utan väldigt väldigt trevlig o sympatisk oxå!!

Tanten från Gotland spenderade natten på post.op efter hennes operation o gudarna ska veta att hon med råge har tagit igen det hon inte kunde prata om i går o i natt. Nu vet jag ALLT om hennes liv o framför allt om hennes man :)

Imorgon får jag åka HEM!! Åhh, det ska bli så skönt att bli hämtad o åka hem till familjen, hem till mina saker, hem till ett hem som inte luktar desinfektionsmedel!

Nu är det snart dags för middag..bakad potatis med räkröra, jag är inte förtjust i räkor men det ska väl vara helt ok att fylla potatisen med smör..mums!!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad skönt att du mår lite bättre och att du får åka hem imorgon när du verkligen vill det! Och skönt att de hittat en medicin du tål bättre också.



Jag har också råket ut för att bredbandet slutar fungera mitt i alltihop. Det är så irriterande!



Hoppas kvällen och natten blir lugn och så smärtfri som möjligt. Kram

2010-04-30 @ 17:22:53
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Vad tidigt du får (måste?) åka hem! Jag skulle nog också helst vilja vara i hemmiljö om det var möjligt...

En stor fördel här på wordpress är att inläggen automatsparas. Det har räddat mig ett antal gånger...

Kram på dig - hoppas nya medicinen hjälper!

2010-04-30 @ 18:14:08
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Åsa

Vad bra att du mår bättre. Hemma är alltid bäst, där finns inga tanter från gotland som pratar oavbrutet. =)

2010-04-30 @ 20:15:46
URL: http://spinninghead.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Är det inte typiskt!!! Det är nästan omöjligt att mobilisera inspirationen igen när allt försvunnit en gång.....

2010-04-30 @ 23:25:40
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Jess

Då var det inte pinsamt tyst på avdelningen i alla fall! ;)

Härligt att få komma hem! Ha det bra!

2010-05-01 @ 09:46:24
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: KOMPIS-ANKY

Tjena Kompiiis!!

Välkommen hem till Peking igen!! Du ska se att luften här gör susen och snart är du ute på gatorna här igen o bare glaner i skyltfönstrenaaa.... Nu får du se till att the famely servar dig ordentligt!!! Kom ihåg att snacka lite med orkiden den vill den haa!! Krya på dig nu!! Vi ses kram kram kram ANKY

2010-05-01 @ 11:18:21
Postat av: Walla

Sååå skönt att du får åka hem, se nu till så att barn och gubbe tar hand om dig. Ringar dig i veckan. Stor bamse kram. :)

2010-05-01 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0