Presentation av min familj..

Tänkte bara lite kort presentera min familj :)

Jag - en webbtokig tjej (kvinna?) som arbetar på ett internationellt företag som webbansvarig för Skandinavien. Har ett skratt som ekar mellan väggarna o ofta skäms mina barn för det. Har otroligt dålig hörsel, eller som min man säger "Du hör bara det du vill höra"..haha..det förstår jag inte riktigt?!? För det mesta på bra humör o skrattar ofta..det skratt som skär i öronen o som vissa skäms för...

Mannen - en fisketokig fd kock som fortfarande jobbar med mat..men på ett annat sätt. Ska han fixa något går han in för det med 110%, ska det grillas, jaa då ska det grillas big time..ska det byggas en altan, jaa då ska det byggas big time..ska han spela golf, jaa då ska det spelas big time..jaa, ni fattar va?! Han är en otroligt fin o snäll kille..om en någooot principfast. En riktigt bra värd när vi har gäster..makalöst service minded. Det är min stora kärlek det! 

Dottern - den kvinnliga delen av de 17-åriga tvillingarna. En tjej med skinn på näsan men ett härligt varmt hjärta..som liten var hon som Lilla My, trubbig o tjurig allt som oftast men har med åldern utvecklats till en superfin social tjej som vill bli polis..trots att hon ville bli indian som liten!?

Sonen - den manliga delen av de 17-åriga tvillingarna. En fotbollstokig grabb som går fotbollsgymnasiet o kör fotbollträning mellan 9-12 gånger i veckan. Han har ett otroligt starkt psyke som kommer ta honom långt i livet..siktar på högre höjder o vill bli pilot framöver.

Lillskruttan - min kusins härliga 8-åriga "unge" som från att hon var liten liten bebis bott hos oss varannan helg för att avlasta sin (då) ensamstående mamma. Nu har de bildat ny familj o Lillskruttan är från årsskiftet bara här en helg i månaden. En helt makalös charmig tjej som kommer att gå långt i livet! Hon kommer för alltid att ha en plats hos oss o hennes rum kommer att stå kvar så länge hon vill! 

Patrik - en 38-åring charmknutte med Downs syndrom. Vi träffas ca. 2 tim/veckan o eftersom han är sporttokig går vi ofta på fotboll/hockey/basket/mingolf m.m. En kärvänlig kille som gärna delar ut pussar till höger o vänster. För det mesta på gott humör o får mig oxå på gott humör..förutom den gången han nös i mina varma chips på bion..då var jag inte glad på honom..hahaha..han brukar påminna mig om den gången o verkligen asgarva, så humor har han oxå :)

Nu ska jag iväg o ta bort stygn **ryser**

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jess

Trevligt att få veta lite om din familj!

2010-05-06 @ 17:25:26
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Gun

Vilken härlig familj ni är! Kul att få veta lite mer.:)

2010-05-06 @ 18:48:06
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Tack så mycket för presentationen!

2010-05-07 @ 00:07:51
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: diana

Kul att få lite info :) Ha en fin helg

2010-05-07 @ 17:40:46
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Ama de casa

Tack så mycket - vilken skön familj :-)

2010-05-07 @ 18:37:06
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Niklas

Vilken kärleksfull och fin presentation! Du har ett så stort hjärta, Heidi!

2010-05-07 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0